پیام حضور مردم در 22 بهمن ؛ روی خون شهدا پا نمیگذاریم
پیام حضور مردم در 22 بهمن ؛ روی خون شهدا پا نمیگذاریم

پایگاه خبری زنگ خطر/ امام جمعه شهر گلشهر گفت :متاسفانه هنوز تفکر لیبرالی در کشور وجود دارد؛ در صنایع موشکی و ساخت پهپاد سازی برای خدا و پیشرفت اسلام فعالیت میکنیم و نتیجه آن رضایت بخش است اما در خودروسازی چون تفکرات دیگری وجود دارد شرایط اینچنینی حاکم شده است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: از مردم در شهرستان بابت حضور حماسی در ۲۲ بهمن تقدیر میکنیم این حضور یک پیام واضح و قاطع به ضد انقلاب و ابر قدرتان داد که ما روی خون شهدا پا نمی گذاریم، انتقاد داریم، ناراحت هستیم ولی به این معنا نیست که دست از نظام خودمان بکشیم.

وی ادامه داد:  دنبال این نیستیم که مستکبران فناوری خودشان را برایمان نصب کنند ما خودمان به تکنولوژی و پیشرفت هایی در زمینه های مختلف پزشکی و نانو دست پیدا کردیم، اما متاسفانه هنوز تفکر لیبرالی در کشور وجود دارد؛ در صنایع موشکی و ساخت پهپاد سازی برای خدا و پیشرفت اسلام فعالیت میکنیم و نتیجه آن رضایت بخش است اما در خودروسازی چون تفکرات دیگری وجود دارد شرایط اینچنینی حاکم شده است.

امام جمعه شهر گلشهر گفت : وقتی سیمان گچ و آهن در کشور موجود است معنا ندارد قیمت مسکن بالا و پایین برود اما وقتی بانک چند صد تا خانه می سازد و خالی نگه میدارد قیمت بالا می رود. چطور است ک یک سال رئیس دولت بر روی مسکن تاکید دارد اما هنوز زمینی تحویلی ندادند ، این مشکلات باید حل شود.