پیشرفت هر جامعه‌ای به پیشرفت رسانه‌ها وابسته است
پیشرفت هر جامعه‌ای به پیشرفت رسانه‌ها وابسته است

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما به عنوان همکاران حوزه سلامت و البته در تمامی حوزه‌های مختلف استان، همراه و همکار مردم هستید.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ به دنبال افزایشی شدن تعداد مبتلایان به کرونا، نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اصحاب رسانه استان در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه انجام شد.

دکتر محمد حسین سرمست شوشتری رئیس دانشگاه خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما به عنوان همکاران حوزه سلامت و البته در تمامی حوزه‌های مختلف استان، همراه و همکار مردم هستید.

وی به اهمیت رسانه اشاره کرد و افزود: پیشرفت هر جامعه‌ای به پیشرفت رسانه‌ها وابسته است و یک رابطه نزدیک و علت و معلولی با همدیگر دارند، به گونه‌ای که توسعه رسانه، توسعه فرهنگی محسوب می‌شود.

سرمست با اشاره به جمعیت حدود ۵ میلیون نفری استان و ۲۶ هزار نفری پرسنل بهداشت و درمان گفت: جهت توسعه علمی، آموزشی و دریافت بهتر خدمات، تقسیم‌بندی‌های دانشگاهی و دانشکده‌ای در خوزستان انجام شده که از آن طریق بتوان امکانات بیشتری را برای استان جذب کرد و خدمات بهتری را به مردم ارائه داد.

رئیس دانشگاه خاطرنشان ساخت: در طول دو سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درگیر بیماری کرونا بود و در حال حاضر این آمادگی نتیجه مجموعه مدیریت دانشگاهی و خدمات معاونت‌های بهداشت و درمان بوده که با یک پدیده نوظهور تحت عنوان کووید ۱۹ مواجه بودند.

وی افزود: اگرچه کرونا مشکلاتی را در پی داشت و در برخی زمینه‌ها ایستایی ایجاد کرده بود اما باعث پیشرفت‌هایی نیز شد که از آن جمله می‌توان به پیشرفت آی سی یوهای بیمارستان‌ها اشاره کرد.

سرمست یادآور شد: هدف مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ایجاد یک آرامش نسبی است و با تمهیدات اتخاذ شده سعی در حفظ آرامش در حوزه مدیریتی و پرسنلی داریم.

رئیس دانشگاه ادامه داد: در همین راستا پرداخت‌های مالی را منظم کردیم و بیشتر رویکردمان پرسنلی است، به گونه‌ای که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتیم و رقمی معادل ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان از این بدهی‌ها کسر شد.

وی افزود: ماهانه یک کارانه و اضافه کار نیز پرداخت شده و سعی بر آن داریم که با توجه به تورم جامعه، بخشی از مشکلات را کم کنیم.

سرمست تصریح کرد: ان شاء الله در یک ماه آینده اعتباراتی از وزارتخانه دریافت خواهیم کرد که بخشی از مشکلات مالی دانشگاه را مرتفع می‌کند.

منبع:روابط عمومی علوم پزشکی اهواز