پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم
پیشرفت ۹۸ درصدی احداث خیابان نسیم

زنگ خطر / مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، علی‌اصغر شاطوری؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک خیابان نسیم به طول ۶۳۰ متر، عرض ۲۵ متر و با مساحت ۱۶ هزار مترمربع تکمیل خواهد شد که این پروژه زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و تجهیز کانال رفع آب‌های سطحی را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در خیابان نسیم، هشت هزار مترمربع مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: عملیات عمرانی این گذر با ۷۶۰۰ مترمربع آسفالت ،۱۱۵۰ مترمربع زیرسازی و ۵۵۰۰ مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث خیابان نسیم با پیشرفت ۹۸ درصدی و با بودجه‌ای به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: علائم ترافیکی در خیابان نسیم نصب شده است و تمهیدات لازم برای ایمنی تردد خودروها به خصوص وسایل حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است.