چه زمانی دانشگاه آزاد حضوری می شود؟
چه زمانی دانشگاه آزاد حضوری می شود؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان آغاز کلاس‌های حضوری مقطع تحصیلات تکمیلی نیز توضیح داد: حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهر‌های آبی به صورت کامل خواهد بود، اما در شهر‌های زرد تنها شاهد حضور دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ آبان ماه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگویی، با اشاره به وضعیت واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: تاکنون بیش از ۶۵ درصد دانشجویان واکسینه شدند.

وی افزود: آمار ۶۵ درصدی مربوط به دانشجویان دانشگاه آزاد در سراسر کشور است و این روند ادامه دارد تا تمامی دانشجویان واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه الزامی است و دانشجویان باید برای حضوردر دانشگاه کارت واکسن ارائه دهند.

وی در خصوص حضور شدن دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد نحوه حضوری بودن دانشجویان در دانشگاه ها را مطابق با دستورالعملی که در دست تهیه است، از شهرهای آبی و زرد آغاز خواهد کرد.

طهرانچی اضافه کرد: ما باید بین شهر‌های قرمز و نارنجی در حوزه کرونا تفاوت قائل شویم و این مساله را مدیریت کنیم، برنامه دانشگاه آزاد در مرحله نخست شروع کلاس‌های حضوری در شهر‌های آبی و زرد از ۱۵ آبان ماه خواهد بود.

وی در خصوص زمان آغاز کلاس‌های حضوری مقطع تحصیلات تکمیلی نیز توضیح داد: حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهر‌های آبی به صورت کامل خواهد بود، اما در شهر‌های زرد تنها شاهد حضور دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ آبان ماه خواهیم بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو