کلنگ اتاق بازرگانی گلپایگان بر زمین زده شد
کلنگ اتاق بازرگانی گلپایگان بر زمین زده شد

پایگاه خبری زنگ خطر / نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت: طرح مولد سازی هم در راستای رهایی امور صنعتی از دست دولت و تحویل آن به بخش خصوصی است برخی انتقاد هایی دارند و درست هم است اما اصل موضوع طرح فرار از مقررات دست و پاگیر دولتی است

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در آیین کلنگ زنی ساختمان دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: سیاست کلی این است که چرخ تولید حرکت کند حال اگر شاهد موانعی هستیم  علت آن افرادی هستند که یا موضوع را درک نمی کنند و یا عمدا نمی خواهند اتفاق مثبتی رخ دهد؛  طرح مولد سازی هم در راستای رهایی امور صنعتی از دست دولت و تحویل آن به بخش خصوصی است برخی انتقاد هایی دارند و درست هم است اما اصل موضوع طرح فرار از مقررات دست و پاگیر دولتی است. تلاش می کنیم در سطح شهرستان موانع و سد ها را برداریم.

مهندس رضا صائبی مسئول شورای راهبردی اتاق بازرگانی گلپایگان نیز گفت:  یک سال و نیم قبل که اتاق بازرگانی در گلپایگان به نمایندگی اصفهان تشکیل گردید خدمات اتاق در گلپایگان شروع شد. برای استمرار  و نهادینه کردن این خدمات در شهرستان تلاش کردیم که اتاق بازرگانی دارای تشکیلات منسجم و منظم شود در نتیجه از  طرح ایجاد اتاق های شهرستان های استان اصفهان استقبال کردیم و پیگیری هایی زیادی در این راستا انجام شد.

وی ادامه داد: مساحت زمینی که امروز در آن کلنگ احداث ساختمان اتاق بازرگانی گلپایگان را خواهیم زد  3 هزار و 300 متر در ورودی شهرستان است. طرح بعدی ایجاد گمرک در کنار این مجتمع است که با احداث این دو مجموعه شاهد پیشرفت های زیادی در سطح شهرستان خواهیم بود.

محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان هم احداث اتاق بازرگانی را برای تعامل بین صنعتگران و پیشرفت شهرستان مفید دانست و اظهار امیدواری کرد که هرچه سریعتر عملیات ساخت ساختمان اتاق بازرگانی به پایان برسد.

 

 

  • نویسنده : خبرنگار: فاطمه عبدلی