یک صنعتگر گلپایگانی: حل مشکلات مصوب می شود اما به استان اصفهان که می رود اجرا نمی شود
یک صنعتگر گلپایگانی: حل مشکلات مصوب می شود اما به استان اصفهان که می رود اجرا نمی شود

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرعامل شرکت "لوله گستر " گلپایگان گفت: وضعیت برای تولید کننده خیلی مشکل شده است بخشی از مشکلات ما مربوط به زیرساخت ها است. حل مشکلات مصوب می شود اما به استان که میرود اجرا نمی شود و  فقط در حد برگزاری جلسه باقی میماند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، رضا سخایی در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر شهرستان گلپایگان اظهار کرد: وضعیت برای تولید کننده خیلی مشکل شده است بخشی از مشکلات ما مربوط به زیرساخت ها است. حل مشکلات مصوب می شود اما به استان که میرود اجرا نمی شود و  فقط در حد برگزاری جلسه باقی میماند. اگر برای رفع مشکلات فکری نشود و از دولتمردان مطالبه گری صورت نگیرد مشکلات ابتر می ماند و به تولید و صنعت لطمه وارد می شود؛ آیا تولید کننده میتواند پاسخگوی سود 23 درصدی تسهیلات بانکی باشد؟

وی افزود: از شهرک صنعتی در چین بازدید کردیم زمانی که قیمت زمین ها را پرسیدیم گفتند زمین رایگان است و سود تسهیلات آنها 3 و 4 درصد است البته در ایران هم نرخ سود تسهیلات زیاد نیست فقط یک صفر اضافه دارد 30 و 40 درصد است؛ صفر اضافه هم که قابلی ندارد؛ اینطور است که صنعت آنها دنیا را فرا گرفته است.

مدیرعامل شرکت “لوله گستر ” گلپایگان تصریح کرد: نباید ناسپاسی کرد قبل از انقلاب بک کارخانه نخ ریسی و چند کوره آجرپزی در گلپایگان فعال بود  بود اما  اکنون صنعت شهرستان شرایط متفاوتی دارد و زبانزد است ولی مشکلاتی هم وجود دارد و در حال حرکت به سمت تعدیل نیرو و … است. برخی می گویند واسطه گری درآمد بیشتری نسبت به تولید دارد اما ما معتقدیم پول این کار حلال است و چندین خانوار از طریق آن امرار معاش می کنند.

همچنین در ادامه مصطفی طالاری مدیر عامل کارخانه ” تک ستاره ” گلپایگان گفت:دولتمردان میخواهند اجناس گران شود و این خواسته مردم نیست، من به عنوان تولید کننده کاری نمیکنم ضرر کنم بلکه قیمت اجناس را افزایش می دهم. دولت حقوق کارگران را افزایش می دهد ، نرخ سود تسهیلات بانکی را هم افزایش می دهد حال از من به عنوان تولید کننده چه انتظاری دارد؟