۱۱۰ مورد مداخله اورژانس اجتماعی برای کاهش طلاق در گلپایگان
۱۱۰ مورد مداخله اورژانس اجتماعی برای کاهش طلاق در گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر /رئیس بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت:  در شش ماهه اول سال جاری 40 مورد مداخله در بحران به صورت تخصصی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر / فاطمه قائمی امروز ( ۱ مهر )  در کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اورژانس اجتماعی شهرستان گلپایگان در سال ۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفت و با یک نیروی  انسانی فعالیت خود را آغاز کرد. 
 
وی در خصوص آمار پذیرش مداخله در کاهش طلاق ادامه داد: این آمار در شش ماهه اول سال جاری ۱۱۰ زوج بوده است که علت های اصلی  آن طلاق عاطفی، روابط فرا زوجی اختلال شخصیت و اعتیاد است. 
رئیس بهزیستی شهرستان گلپایگان گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۴۰ مورد مداخله در بحران به صورت تخصصی انجام شده که ۱۰ مورد آن مربوط به کودک آزاری، بد و بی سرپرستی ، ۲۰ مورد مربوط به آسیب ها از جمله دختران و زنان در معرض آسیب فرار از منزل، کودک آزاری و معلول آزاری و ۱۰ مورد هم مداخله تخصصی برای اقدام به خودکشی بوده است.
همچنین در ادامه نیز حسین یارمحمدیان فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد: : متاسفانه برخی از آمارها در کشور رو به افزایش است. جوانان باید دیده شوند و دیده شدن ها سبب می شود هیجانات خود را تخلیه کنند . در شهرستان متکدی و معتاد متجاهر و حرفه ای نداریم. در زمینه کرونا در شهرستان همیشه وضعیت بهتری نسبت به استان داریم ، مردم همیشه جلوتر از ما حرکت حرکت کردند و در این زمینه حدود ۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف به شبکه بهداشت کمک کردند.