نظارت مستمر بر فضای مجازی در خوانسار
نظارت مستمر بر فضای مجازی در خوانسار

دادستان سابق شهرستان خوانسار گفت: نظارت مستمر بر فضای مجازی داشتیم و با صاحبان قدرتی که به جای خدمت رسانی به مردم در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی نشر اکاذیب و اختلاف اکنی بوده و متاسفانه هستند، برخورد کردیم و در این رابطه احکام خوبی از دادگستری شهرستان و دادگستری کل استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ،محمود خلیلیان امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان خوانسار اظهار کرد : در طی ۳۳ ماه که مسئولیت دادستانی شهرستان خوانسار را برعهده داشتم در مرحله دادسرا و تحقیقات عمومی ۷ هزار ۴۳۸ پرونده رسیدگی شده و برای ۲ هزار ۶۸۲ پرونده در مرحله اجرای احکام، حکم اجرا شده است.متاسفانه با توجه به تناسب جمعیت خوانسار به بیش از ۱۰ هزار پرونده صرفا در مرحله دادسرا مواجه بودیم که تناسب جالبی بین جمعیت و تعداد پرونده ها نیست. 
 
وی ادامه داد: مصوبه ۵۵۶ شورای امنیت کشور در راستای ارتقای امنیت بانک ها و طلافروشی ها کامل در شهرستان اجرا کردیم. با کمک مردم، شهرداری و شورای شهر موفق به رفع سد معبر در سطح شهر شدیم.
 
دادستان سابق شهرستان خوانسار گفت:  نظارت مستمر بر فضای مجازی داشتیم  و با صاحبان قدرتی که به جای خدمت رسانی به مردم در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی نشر اکاذیب و اختلاف اکنی بوده و متاسفانه هستند، برخورد کردیم و در این رابطه احکام خوبی از دادگستری شهرستان و دادگستری کل استان صادر شده است.
 
خلیلیان افزود: با عرضه کنندگان مواد مخدر   از طریق گزارش های مردمی، ایستگاه های ایست و بازرسی، گشت های محله محور بسیج و تشکیل گشت رضویون مبارزه بی امان داشتیم. با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغ ها و جلوگیری از قطع بدون مجوز درختان با همکاری  جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، مقابله کردیم همچنین با افرادی که برای منافع شخصی خود اقدام به تخریب منابع طبیعی و یا شکار حیوانات می کنند نیز اقدام قاطعی داشتیم.
 
وی یادآورشد: پیگیر رفع موانع تولید و احیای  صنایع و کارخانجات تعطیل شده خصوصا کارخانه تولید چادر مشکی از طریق معاونت اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالای دادستانی کل کشور بودیم که اقدامات خوبی برای احیای این کارخانه شده است و امیدوارم در آینده به ثمر برسد.
 
همچنین در ادامه نیز دادستان شهرستان خوانسار اظهار کرد:اهتمام ویژه ای به فرامین مقام معظم رهبری خواهیم داشت.همچنین در راستای جهش تولید، اجرای سیاست های کلی ریاست قوه قضاییه، عدالت گستری و ایجاد تحول در دستگاه قضایی،
حفظ حقوق بیت المال، اجرای عدالت، احقاق حقوق عامه، گسترش آزادی های مشروط و… اهتمام خواهیم ورزید 
 
محمد قاسمی یاداورشد: از کلیه انتقادهای سازنده در فضای حقیقی و مجازی استقبال میکنم اما با هرگونه سوء استفاده از فضای حقیقی و مجازی که خدایی ناکرده سبب تخریب اشخاص و اذهان عمومی تهمت، افترا و.. باشد، قاطع برخورد خواهیم کرد.