ترک فعل استاندار اصفهان ؟!
ترک فعل استاندار اصفهان ؟!

آقای رضایی استاندار اصفهان حدود یک ماه است جواب استعلام آقای ابوالفضل توکلی از سوی مرجع مربوطه به شما ابلاغ شده و استعلام مثبت بوده است اما شما در این مدت حدود ۵٠ حکم امضا کردید ولی از امضای حکم شهرداری آقای ابوالفضل توکلی سر باز می زنید!

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ،   وحید اعظمی مدیرمسئول هفته نامه نسل نو و پایگاه خبری کشوری زنگ خطر در یادداشتی با انتقاد به عباس رضایی استاندار اصفهان نوشت:

آقای رضایی استاندار اصفهان حدود یک ماه است جواب استعلام آقای ابوالفضل توکلی از سوی مرجع مربوطه به شما ابلاغ شده و استعلام مثبت بوده است اما شما در این مدت حدود ۵٠ حکم امضا کردید ولی از امضای حکم شهرداری آقای ابوالفضل توکلی سر باز می زنید!

با بررسی و تحقیق و پرس و جو از سوابق مهندس ابوالفضل توکلی و با توجه به اینکه ایشان سالها در استان اصفهان مشغول به کار بوده اند به راحتی می توان بر مردمی و متعهد بودن وی پی برد. مهندس توکلی دارای مدرک مهندسی عمران و کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از خانواده ایثارگر و فرزند جانباز می باشد و سابقه کار در استانداری اصفهان را دارد و همچنین چهار دوره «در مجموع ١٨ سال» شهردار شهرهایی همچون ایمان شهر فلاورجان، زاینده رود لنجان و سین برخوار بوده است و در سال گذشته در بین ١١٠ شهرداری استان اصفهان با رأی اکثریت شهرداران نفر اول به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان انتخاب گشته است و به اذعان افرادی که او را می شناسند جوانی فعال و جهادی و مردمدار و دارای تفکر انقلابی و جوانگرایی می باشد اما مشکل شما با این انتخاب خوب شورای شهر خوانسار چیست؟

آقای استاندار اصفهان قبول دارید سبقه شما نشان از پیمانه کردن برخی امور با تفکر اصلاح طلبی و سیاسی کاری است؟

آقای رضایی شما اصلیت تان خوانساری است و با سران اصلاح طلب خوانسار و گلپایگان در ارتباط هستی و اکنون که دولتی جدید با رویکردی بسیار متفاوت از حسن روحانی به روی کار آمده است، همان حسن روحانی که از داخل دفترش امور کشور را می خواست اداره کند و از پشت شیشه دودی خودروی ضدگلوله اش با نگاه بر چشم مردم نظرسنجی میکرد و برخی مسائل مهم کشور را صبح جمعه ها مطلع می شد، قابل فهم است که می خواهید شهر خودتان «خوانسار» شهرداری داشته باشد که تفکر و نگاهش بسیار متفاوت با شخص شما و دسته همفکران تان نباشد و غیر از این است که با سیاسی کاری یک ماه است موجب شدید خوانسار شهردار نداشته باشد؟ همچنان که بیش از یک سال بخشدار ندارد و همانطور که خانم کتایون نادری منتقد عملکرد فرماندار هم طیف و هم حزبی شما را رأی به برکناری از شورای شهر خوانسار دادید و بعد از یکسال با شکایت و اعتراض خانم نادری، دستگاه قضایی رأی را نپذیرفت و حکم بر برگشت ایشان به شورا داد و البته لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور ابلاغ این حکم را به تأخیر انداخت تا آنجا که عمر شورای دوره قبل به پایان رسید.

آقای استاندار، حواستان باشد که شهر زیبا و کهن خوانسار با مردمی شریف و فهیم مایملک شخص شما و چند نفر همفکران تان نیست که هرآنچه میل تان باشد کنید و معیار قانون است و نباید به خوانسار با سیاسی کاری ضربه بزنید و اگرچه در چندسال که استاندار اصفهان بودید باید از شما پرسید کدام کار بزرگ و مهم و یا حداقل کار کوچکی برای خوانسار و مردم شریفش کردید؟ چرا یکسال این شهرستان بخشدار ندارد و شما و یکی از معاونان تان دنبال گذاشتن چه کسی برای بخشداری این شهرستان بودید؟ که یک دهم آقای توکلی شهردار منتخب شورا سابقه نداشت و تابحال نه بخشدار و نه شهردار بوده و حتی دهیار یک روستا هم نبوده است؟ ولی باالطبع با مخالفت نماینده شهرستان نتوانستید کار خود را به سرانجام برسانید و تا اخرین ماه دولت بنفش تان کوشیدید این انتصاب را انجام دهید.

شورای شهر خوانسار به خاطر عدم امضای حکم شهردار منتخبش توسط شما به وزیر کشور و سازمان بازرسی استان اصفهان نامه اعتراضی و شکواییه نوشته است و با توجه به تبصره ٣ ماده ٨٠ قانون تشکیلات شوراهای شهر، این بی توجهی به دموکراسی مردمی و انتخاب منتخبان مردم خوانسار است و معاونت حوزه عمرانی و دفتر امور شهری استانداری اصفهان هم تا به اینجا تعلل کرده اند.

آقای رضایی دولت مطبوع شما یا بهتر بگوییم دولت بی تدبیری و حقوق های نجومی اشک ملتی را درآورد و تا روز آخر کارش قیمت مایحتاج و کالاهای مورد نیاز مردم افزایش یافت و ماجرای تامین کسری بودجه کشور از جیب مردم در بورس و افزایش قیمت دلار و عرضه ۴٢٠٠ تومانی آن به برخی نورچشمی ها و خالی کردن ذخیره طلای کشور با پیش فروش سکه از یاد هیچ ایرانی نمی رود و در تاریخ بعنوان مایه خجالت ثبت خواهد شد و معتقدم شما هم به عنوان استاندار اصفهان کارنامه کاری تان چنگی به دل نمی زند و اینکه با تحصیلات ایمن شناسی و ایمونولوژی و با سابقه حزبی و اصلاح طلبی به استانداری دست یافتید جای خود، ولی بدانید با امضا نکردن حکم یک شهردار جوان و فعال و مردمی و جهادی و دارای تجربه و تخصص خوب و لازم راه به جایی نمی برید و نمی توانید مانع شوید و انشاالله زودتر از زود باید زحمت را کم کنید و با صندلی نرم تان در اتاق استاندار خداحافظی کنید و

توصیه می کنم اگر می توانید سیاست را کناری نهید و در رشته تخصصی خودتان ایمنی شناسی و ایمونولوژی سعی کنید برای مردم مفید باشید و خدمتی کنید.

اما امیدواریم وزیر کشور به این اقدام آخر شما که بوی سیاسی کاری آن فضا را گرفته است ورود کرده و شما را هرچه زودتر از جایگاه مهم تصمیم گیری استان اصفهان کنار نهد و همچنین با توجه به تأکید دستگاه قضایی بر لزوم رسیدگی بر ترک فعل ها توسط مسئولین امیدواریم بر موضوع عدم امضای حکم شهردار خوانسار که شهر زادگاه و حدود دو دهه سکونت خود شما هست ورود نماید که وقتی استعلام اعلامی گزینه انتخابی شورای شهر خوانسار برای تصدی جایگاه شهردار این شهر توسط مرجع مربوطه مثبت بوده و همچنین سابقه چند دوره شهرداری «١٨ سال» را دارا است و جوانی مردمدار و انقلابی و جهادی و دارای تخصص لازم و سابقه خوب می باشد و از خانواده ای ایثارگر و فرزند جانباز است جای سوال و تأمل و توجه جدی دارد که چرا شخص شما بعنوان استاندار اصفهان حکم ایشان را امضا نمی کند؟ و این شهر یک ماه است تکلیف شهردار آن مشخص نیست و آیا این کار شما ترجیح دادن سیاست بازی و سیاسی کاری بر خدمت به مردم نیست؟ آیا عدم امضای حکم شهردار خوانسار ترک فعل نیست و موجب آسیب به این شهر و زحمت مردم نمی شود

آقای رضایی یکبار فردی ناشناس را به خوانسار بفرستید تا از مردم سوال کند نظرشان نسبت به دوره استانداری شما بر استان اصفهان چیست و آیا عمده و اکثر مردم خوانسار که زادگاه خودتان است از شما بعنوان استاندار راضی هستند یا خیر؟ خداحافظ آقای رضایی و انشاالله به زودی عبارت «سابق» در پس نام استاندار برای شما خواهد چسبید. در آخر این جمله را خطاب به شخص شما می گویم که حزبی نیستم ولی در برابر ترجیح دادن سیاسی کاری و سیاست بازی بر وظیفه خدمت به مردم از جانب هر مسئولی از هر جناح و حزبی باشد انتقاد دارم.