در برنامه هفتم و بودجه سال آینده تلاش شد مشکل بازنشستگان حل شود
در برنامه هفتم و بودجه سال آینده تلاش شد مشکل بازنشستگان حل شود

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ها از تامین اجتماعی طلبکار هستند از طرف دیگر هم تامین اجتماعی از دولت طلب دارد. امیدواریم این مشکلات حل شود تا خدمات بهتری ارائه گردد.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر دکتر سید مسعود خاتمی در جلسه که با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در سالن جلسات فرمانداری گلپایگان برگزار شد اظهار کرد:تامین اجتماعی در کشور یک موضوع منحصر به فرد و خاص است. در بیمارستان هایی مانند میلاد و لبافی نژاد تهران که تامین اجتماعی وارد موضوعات درمان شده است خدمات خوبی ارائه می شود؛ در شهرستان ها این خدمات در درمانگاه ها انجام می شود و مراجعه کنندگان زیادی هم دارد لذا باید تدبیری اندیشیده شود که به بیماران در این مراکز خدمات بهتری ارائه گردد.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه هفتم و بودجه سال آینده تلاش شد مشکل بازنشستگان حل شود. بیمارستان ها از تامین اجتماعی طلبکار هستند از طرف دیگر هم تامین اجتماعی از دولت طلب دارد. امیدواریم این مشکلات حل شود تا خدمات بهتری ارائه گردد.

در ادامه رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان 7 سال است که تخصصی شده است اما با توجه به بعد مسافت تا استان و تعرفه های پایین تخصص ها پزشکان متخصص در شهر ما حضور پیدا نمیکنند چرا که برایشان مقرون به صرفه نیست.

دکتر ابوالفضل خرمی افزود: پیشنهاد میکنم با توجه به شرایط موجود، سازمان تامین اجتماعی پزشکان با رتبه پایین تر را بورسیه کند تا با سهمیه تخصص بگیرند و سپس از وجودشان در مناطق محروم تراستفاده کنیم.با بازنشسته شدن دندانپزشک درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان در پایان سال پزشک دیگری در این تخصص با ما همکاری نخواهد کرد که نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.