آئین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز کارآفرینی و اشتغال شرکت تعاونی اطلس کاران بدیع در شهر جدید مجلسی
آئین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز کارآفرینی و اشتغال شرکت تعاونی اطلس کاران بدیع در شهر جدید مجلسی

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر / مرکز کار آفرینی و اشتغال شرکت تعاونی اطلس کاران بدیع شهر مجلسی که با همت این شرکت تعاونی و همکاری و تعامل مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید مجلسی تأسیس شده در رشته های قالیبافی، خیاطی و شیرینی‌پزی فعال است.

 

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، آئین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز کار آفرینی و اشتغال شرکت تعاونی اطلس کاران بدیع واقع در شهر جدید مجلسی با حضور دکتر مکبری مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی فرهنگی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و روح‌الامین امیری مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان مبارکه برگزار گردید.

این مرکز که با همت شرکت تعاونی اطلس کاران بدیع و همکاری و تعامل مدیریت تعاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید مجلسی تاسیس شده در رشته های قالیبافی، خیاطی، شیرینی‌پزی فعال است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این مرکز که در اجرای تفاهم نامه همکاری بین معاونت تعاون وزارت متبوع و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران راه اندازی شده باعث اشتغال 30 نفر مستقیم و بیش از 80 نفر غیر مستقیم خواهد بود.

روح الامین امیری گفت: توانمند سازی و ارتقای سطح معیشت ساکنین شهر جدید مجلسی خصوصاً زنان همچنین آموزش مشاغل خانگی و صنایع دستی از اهداف این تفاهم‌نامه بوده است.

وی افزود: توسعه عدالت اجتماعی و توزیع ثروت با استفاده از اقتصاد مردم پایه امکان پذیر است که تعاونی ها با تجمیع منابع خرد و استفاده از ظرفیت‌های اعضاء می توانند به خوبی آن را اجرا نمایند.