تبادل نظر برای ساماندهی نگهداری معتادین متجاهر و بی خانمان در کاشان
تبادل نظر برای ساماندهی نگهداری معتادین متجاهر و بی خانمان در کاشان

در جلسه پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در خصوص تاسیس و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر بحث و تبادل نظر گردید که با توجه به نیاز شهرستان برای ساماندهی نگهداری متعادین متجاهر و بی خانمان، مقرر شد دستگاه های مختلف پیشنهادات خود را برای راه اندازی و بررسی به این شورا اعلام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر؛ پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان به ریاست دکتر محمدشریف زارعی فرماندار ویژه این شهرستان و با حضور مهدی زاهدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و اعضای این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از تلاش های فرماندهی انتظامی در برقراری گشت های ویژه پاکسازی و نظارت بر کیوسک ها، سفره خانه ها و مراکز عرضه دخانیات و جمع آوری معتادین بی خانمان و خرده فروشان در حریم دانشگاه ها و مدارس تقدیر شد.

فرماندار ویژه کاشان در این جلسه خواستار مشارکت خیرین در امر کمک های مومنانه برای حمایت از خانواده های آسیب دیده معتادان و تلاش برای بازگرداندن این افراد به محیط امن جامعه و خانواده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار به عنوان مهمترین مولفه امیدوار کننده برای معتادان بهبود یافته شد.

در ادامه این جلسه در خصوص تاسیس و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر بحث و تبادل نظر گردید که با توجه به نیاز شهرستان برای ساماندهی نگهداری متعادین متجاهر و بی خانمان، مقرر شد دستگاه های مختلف پیشنهادات خود را برای راه اندازی و بررسی به این شورا اعلام نمایند.