حقیقت ماجرای قالیباف رئیس مجلس
حقیقت ماجرای قالیباف رئیس مجلس

مدتی قبل فیلمی از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به سرعن دست به دست شد که او می گوید هر وقت می خواهد درب یخچالش را باز کند دغدغه این را دارد که آیا خوراکی در آن است که جلوی نوه اش بگذارد. این فیلم دستمایه ای شد برای هجمه شدی […]

مدتی قبل فیلمی از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی به سرعن دست به دست شد که او می گوید هر وقت می خواهد درب یخچالش را باز کند دغدغه این را دارد که آیا خوراکی در آن است که جلوی نوه اش بگذارد. این فیلم دستمایه ای شد برای هجمه شدی به قالیباف و محکوم کردن او به دروغ گویی درخصوص وضعیت زندگی اش.

ابتدا فیلمی که فضای مجازی را در نوردید با هم ببینیم:

 

اما با جستجو در گوگل فیلم کامل این صحبت ها را به دست آوردیم که نشان می دهد فیلمی که در فضای مجازی دستمایه هجمه و دروغ گو پنداری قالیباف شده است کاملا به دور از واقعیت و تقطیع شده است. برای اینکه به فریب رسانه ای مغرضین پی ببرید بدون هیچ شرحی شما را دعوت می کنیم فیلم زیر را ببینید که دیدن این فیلم این مهم را به ما می آموزد که با دیدن هر فیلم و محتوایی به یکباره نتیجه گیری و قضاوت و اظهارنظر نکنیم و ابتدا درباره صحت آن محتوا تحقیق و جستجو کنیم و بعد براساس داده های صحیح از منابع موثق، قضاوت صحیح و سپس اظهارنظر کنیم.

فیلم حقیقی را در زیر ببینید:

  • منبع خبر : زنگ خطر