دشمن جهت نا امید کردن مردم تمام تلاش خود را به کار می بندد
دشمن جهت نا امید کردن مردم تمام تلاش خود را به کار می بندد

فرماندار گلپایگان گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت کاهش مشکلات و آلام مردم به کار می بندد و اگر کم کاری هم وجود دارد جزئی است؛ همه دارند تلاش می کنند خلاء های قبلی جبران شود و مشکلات مردم خصوصا در زمینه اقتصادی حل شود. دولت دستاورد های کمی نداشته ، در گلپایگان اقدامات خوبی انجام شده است.

خبرنگار: فرشید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر محمدرضا عسگریان در جلسه شورای اداری که دوم شهریور ماه به مناسبت آغاز هفته دولت در کنار مزار پاک شهدای گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه شود در این راستا علاوه بر برگزاری میز خدمت در نماز جمعه ، بخشدار و سایر روسای ادارات در روستا ها حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را جهت کاهش مشکلات و آلام مردم به کار می بندد و اگر کم کاری هم وجود دارد جزئی است؛ همه دارند تلاش می کنند خلاء های قبلی جبران شود و مشکلات مردم خصوصا در زمینه اقتصادی حل شود. دولت دستاورد های کمی نداشته ، در گلپایگان اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت:دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام و دستاورد های آن تمام تلاش خود را به کار می بندد لذا وظیفه داریم در راستای ایجاد امید وانگیزه تلاش کنیم. روسای ادارات اقدام به برگزاری نشست های خبری کنند و اقدامات انجام شده را به از طریق رسانه ها به مردم اطلاع دهند.