دود اختلاف دو اداره کل اصفهان در چشم دانش آموزان مسکن مهر گلپایگان
دود اختلاف دو اداره کل اصفهان در چشم دانش آموزان مسکن مهر گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر / امام جمعه گلپایگان گفت: اختلاف نظر موجود در خصوص ساخت مدرسه در این منطقه  فنی است. هر دو سازمان نوسازی مدارس  و اداره راه و شهرسازی دولتی هستند و پولی که قرار است پرداخت شود از جیب دولت است لذا حتما در جلسه ای در استان این موضوع حل شود اما مشمول مرور زمان نشود.

خبر از: وحید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی در جلسه شورای مسکن شهرستان گلپایگان در خصوص ساخت مدرسه در مسکن مهر گلپایگان  اظهار کرد:اختلاف نظری  بین دو مجموعه نوسازی مدارس و راه و شهرسازی وجود دارد ولی خسارت آن متوجه مردم شهرستان است و دود آن به چشم دانش آموزان و آموزش و پرورش می رود ؛ خانواده های ساکن در مسکن مهر با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، و برخی از آنها حتی وسیله نقلیه ندارند و باید از سرویس مدارس استفاده کنند که هزینه ای را خانواده ها متحمل می شوند، این مسئله باید حل شود و مدارس لازم در مسکن مهر ساخته شود.

وی ادامه داد: اختلاف نظر موجود در خصوص ساخت مدرسه در این منطقه  فنی است. هر دو سازمان نوسازی مدارس  و اداره راه و شهرسازی دولتی هستند و پولی که قرار است پرداخت شود از جیب دولت است لذا حتما در جلسه ای در استان این موضوع حل شود اما مشمول مرور زمان نشود. آموزش و پرورش پیگیری کند هر تعداد مدرسه  که باید ساخته شود با ظرفیت کامل انجام شود؛ این مشکل طی یک هفته آینده حل شود.

امام جمعه گلپایگان گفت: مهم ترین شعار دولت سالانه ساخت و تحویل  یک میلیون واحد  مسکن بود  تا کاستی موجودی که در این زمینه در دولت قبل شاهد بودیم جبران شود؛ دو سال گذشته و اگر به هر دلیل تعاللی صورت بگیرد نمی توان به افکار عمومی پاسخ قانع کننده ای داد و ضربه ای علیه دولت محسوب میشود. دولت اعلام کرد که اولویت تحویل مسکن تک واحدی است ، درخواست مردم شهرستان هم همین است که امیدواریم محقق شود.