ساماندهی ۱۲۸ مداح برادر و خواهر در شهرستان اردستان
ساماندهی ۱۲۸ مداح برادر و خواهر در شهرستان اردستان

حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: شهرستان اردستان ۱۵۰ هیات مذهبی داشته که از این تعداد تاکنون ۷۰ هیات در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند، پیگیر ثبت نام بقیه هیات ها در این سامانه هستیم. ۱۲۸ مداح برادر و خواهر در شهرستان اردستان سامان دهی شده اند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران‌ شهرستان گفت : شهرستان اردستان ۱۵۰ هیات مذهبی داشته که از این تعداد تاکنون ۷۰ هیات در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند، پیگیر ثبت نام بقیه هیات ها در این سامانه هستیم.
وی در ادامه افزودند: ۱۲۸ مداح برادر و خواهر در شهرستان اردستان سامان دهی شده اند، این افراد عضو کانون مداحان شهرستان هستند.
طباطبایی‌نژاد گفت: ۳۵ روحانی شامل؛ مستقر و طرح هجرت در طول سال در شهرستان فعالیت دارند که در ایام محرم و صفر این تعداد به بیش از ۸۰ نفر افزایش می یابد و امور تبلیغی و عزاداری را برعهده دارند.
وی افزود: برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب در شهرها و روستاهای بزرگ ، برگزاری بیش از ۱۰ مسابقه و پویش در زمینه‌های اجتماعی، خانواده و همایش جوانی جمعیت از دیگر اقدام‌های انجام شده در این شهرستان است.
وی درباره تعداد و وضعیت خانه‌های عالم موجود در شهرستان گفت: ۲۷ خانه عالم در شهرستان وجود دارد که ۶ خانه متعلق به اداره تبلیغات اسلامی است، از طرفی این مکان‌ها به دلیل کمبود اعتبار با مشکل مواجه بوده از اعتبار تملک دارایی برخوردار نیستند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: این اداره در حال حاضر در یک منزل سازمانی با قدمت بیش از ۵۰ سال مستقر است و مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۲ مترمربع و زیربنای ۴۸۵ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۲۵درصد در حال ساخت است و تاکنون افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.