عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: توجه به حکمرانی نو از ضروریات است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: توجه به حکمرانی نو از ضروریات است

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده سبزوار گفت: کارها به بهانه مبارزه با فساد نباید قفل شود؛ همچنین توجه به حکمرانی نو از ضروریات است و باید به این مسئله توجه جدی شود. اساسا آنچه در کشور رخ می دهد سوءتدبیر و عدم توانمندی در اقدام است.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارنیوز، با اشاره به موضوع حکمرانی نو در کشور بیان کرد: اساسا آنچه در کشور رخ می دهد سوءتدبیر و عدم توانمندی در اقدام است.
وی تاکید کرد: قوانین به جای اینکه تسهیل امور کنند، سد راه شده و به اصطلاح قفل کننده اند.

نماینده سبزوار ، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیرو این شرایط متاسفانه راه مبارزه با فساد را قفل کردن پروژه ها می دانیم از این رو بنده معتقدم ما خیلی دیگر نیاز به قانون نداریم لذا قانون به اندازه کافی در کشور وجود دارد و باید تنقیح قوانین در دستور کار باشد و اجرای قوانین مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه قوانین باید شکل اجرایی پیدا کنند، تاکید کرد: قوانین باید به عنوان راهگشا و تسهیل در امور مردم دیده شوند لذا ما در خیلی از مسائل مشکلاتمان گره نیست و اصلا بن بستی وجود ندارد اما چون دولت در آن قسمت اهل اقدام نیست اتفاقی رخ نمی دهد.

وی بیان کرد: بنابراین کارها به بهانه مبارزه با فساد نباید قفل شود؛ همچنین توجه به حکمرانی نو از ضروریات است و باید به این مسئله توجه جدی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید در زمینه حکمرانی نو از تجارب جهانی استفاده کنیم و متناسب با فرهنگ بومی ، دینی و اسلامی خودمان در تسهیل امور مردم که یک ثروت است، استفاده کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا طرحی در این زمینه در مجلس مطرح شده است و یاخیر؟ گفت: حتما طرح های متنوعی در این زمینه در مجلس وجود دارد و به عنوان مثال معطوف به یک موضوع خاص است . حتما ما به جای طرح های جدید آن چیزی که برای ما مهم است این است که مدیران اجرایی، مجاهد و عالم باشند و در کنار مردم، مشکلات آنها را برطرف کنند.