فرمانده سپاه گلپایگان: مهار تورم، رشد تولید دستور راهبردی برای نجات اقتصاد کشور است
فرمانده سپاه گلپایگان: مهار تورم، رشد تولید دستور راهبردی برای نجات اقتصاد کشور است

سرهنگ سید عباس میرکریمی فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: مسئولین شهرستان به جهت برخی قوانین و بخشنامه های بالادستی نمی توانند مشکلات را حل کنند و مشکلات ما در شهرستان زیاد می شود./ همه آمر و ناهی باشیم و در زیرمجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکسری اقدامات در حال انجام می باشد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان در اولین جلسه شورای اداری سال 1402 در جوار مزار پاک شهدا با تأکید براینکه مهار تورم ، رشد تولید دستور راهبردی برای نجات اقتصاد کشور است، گفت: سال گذشته با همفکری ، همگی کمک کردند تا صنعتی در شهرستان تعطیل نشود و شورای تأمین گلپایگان در جلسات به این مهم توجه داشت تا نارضایتی ایجاد نشود.

سرهنگ سید عباس میرکریمی با بیان اینکه باید به دستور رهبری توجه کنیم، گفت: در صنعت شهرستان مشکلاتی وجود دارد ولی تلاش شد برخی از مشکلات رفع شود.

وی با توجه دادن به این مهم که تعطیلی صنایع موجب رشد شغل های کاذب می شود ، یادآور شد: اگر مشکلات ما در شهرستان زیاد می شود اول به جهت برخی قوانین و بخشنامه های بالادستی است و به این خاطر مسئولین شهرستان نمی توانند مشکلات را حل کنند.

فرمانده سپاه گلپایگان خطاب به مسئولین شهرستان خاطرنشان کرد: مشکلات را به مسئول بالادستی خود انتقال دهید و جلسات قوی برگزار شود و قبل آن نقشه راه توسط مسئول جلسه تهیه و  تدوین گردد و جلسات را فقط در حد برگزار کردن دایر نکنیم.

سرهنگ سید عباس میرکریمی با اشاره به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: برخی اتحادیه ها در حفظ شأن ماه رمضان اقدام خوب داشتند اما برخی حرمت شکنی ها انجام می شود و اگر اتحادیه ها و مسئولین مربوطه نقش خود را صحیح انجام دهند شاهد این مشکل نخواهیم بود.

وی با توصیه به اینکه به برگزاری نماز در ادارات و کارخانجات دقت شود، گفت: همه آمر و ناهی باشیم و در زیرمجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکسری اقدامات در حال انجام می باشد و اگر ادارات و واحد های صنفی وظایف خود را کامل انجام دهند مشکل رفع می شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گلپایگان در خاتمه از برگزاری کنگره شهدا در آینده در شهرستان گلپایگان خبر داد.