فعالیت ۳۲ سایت تلفن همراه در گلپایگان
فعالیت ۳۲ سایت تلفن همراه در گلپایگان

رئیس مخابرات شهرستان گلپایگان گفت: 32 سایت تلفن همراه در شهرستان وجود دارد که 26 سایت به تکنولوژی نسل 4 و چهار و نیم ، 4 سایت دارای تکنولوژی نسل 3 و دو سایت دیگر که جاده ای است از تکنولوژی نسل دو برخوردار هستند.

مهدی یوسفی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان گلپایگان ۴۵ هزار و ۸۰۰ تلفن ثابت مشغول به کار است که با توجه به جمعیت حدود ۹۰ هزار نفری شهرستان، شاهد ضریب نفوذ ۵۰/۸  هستیم.

وی ادامه داد: سرویس های باند پهنی که در گلپایگان داریم شامل ADSL ،  VDSL، FTTH است. برای سرویس ADSL   ۱۶ هزار و ۵۰۰ مشترک، برای سرویس VDSL 100 مشترک و برای سرویس   ۴۵۰ FTTH  مشترک فعال هستند.
 
رئیس مخابرات شهرستان گلپایگان گفت: ۳۲ سایت تلفن همراه در شهرستان وجود دارد که ۲۶ سایت به تکنولوژی نسل ۴ و چهار و نیم ، ۴ سایت دارای تکنولوژی نسل ۳ و دو سایت دیگر که جاده ای است از تکنولوژی نسل دو برخوردار هستند همچنین اگر بتوانیم برای سه سایت دیگر زمین تملک کنیم، آن ها را اندازی خواهیم کرد.
 
یوسفی   ضمن بیان اینکه مدت انتظار نصب تلفن ثابت در شهرستان حدود ۵ روز و راه اندازی اینترنت ADSL  حدود ۲۴ ساعت است در خصوص طرح های اجرا شده توسط این اداره افزود: اجرای شبکه فیبر نوری و کابل مسی در روستاهای غرقه،  کلوچان، رباط محمود، نیوان نار و مزرعه ، اجرای شبکه وای فای در روستاهای شورچه، فاویان و دره شهیدان، اجرای شبکه فیبر نوری به منازل و مشاغل، افزایش دو برابری پهنای باند شهرستان در انتهای سال گذشته و… برخی از طرح های اجرا شده طی یک سال اخیر می باشد.
وی یاداورشد: اجرای طرح فیبر نوری ناحیه صنعتی سعید آباد، صفاییه، رباط ملکی، آرجان ،فرج آباد،  اصلاح شبکه مخابراتی در روستای اسفرنجان، توسعه  بستر های فیبر نوری  منازل در محدوده مرکز شهید سیفی و… از اقدامات در دست اجرا می باشد.