متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گلپایگان می توانند زمین های تک واحدی دریافت کنند
متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گلپایگان می توانند زمین های تک واحدی دریافت کنند

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:  افرادی که زمین های ۳ واحدی را تحویل گرفتند اما خواهان تک واحدی هستند میتوانند منتظر بمانند و زمین های تک واحدی دریافت کنند. متقاضیان تک واحدی باید در یک مدت زمانی مشخص پروانه و مجوزهای لازم را اخذ و شروع به ساخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر علیرضا قاری قرآن در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان گلپایگان در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن بحث تامین زمین برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به عنوان اصلی ترین موضوع برای سه شهرستان بررسی شد در این راستا در دو شهر گوگد و گلشهر با توجه به اینکه میزان اراضی تامین شده در گذشته محدودیت هایی داشت امروز تصمیم گرفته شد که از طریق الحاق به محدوده شهر مشکل حل و طرح تفکیکی به صورت تک واحدی انجام شود و بر اساس سیاست های کلان که در کشور داریم به مردم واگذار شود.

وی ادامه داد: در شهر گلپایگان با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، در گذشته ۶۷ هکتار تفکیک شده به صورت ۳ طبقه  به 509 متقاضی  واگذار شده است؛ مازاد بر آن قرار شد زمین های دیگری تامین شود منتهی با توجه به درخواست مردم آنها به صورت تک واحدی  و ویلایی خواهد بود در این راستا ۲۳۶ هکتار زمینی که در دست اقدام است  به متقاضیان واگذار خواهد شد. افرادی که زمین های ۳ واحدی را تحویل گرفتند اما خواهان تک واحدی هستند میتوانند منتظر بمانند و زمین های تک واحدی دریافت کنند. متقاضیان تک واحدی باید در یک مدت زمانی مشخص پروانه و مجوزهای لازم را اخذ و شروع به ساخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طی جلسات آینده برای ساخت مدرسه در مسکن مهر تصمیم های لازم اخذ و ابلاغ خواهد شد. برای  احداث فاضلاب مسکن مهر هم در جلسات فنی تر که باحضور  شرکت آبفا ، راه و شهرسازی و شهرداری برگزار خواهد شد همکاری لازم را خواهیم داشت تا این مشکل حل شود.

قاری قرآن  در خصوص احداث جاده دهق یادآورشد: مراحل گرفتن مجوزات ماده ۲۳ و ردیف دار شدن این پروژه در استان انجام و به تهران ارسال شده است اگر از سازمان برنامه و بودجه مجوزات لازم اخذ شود  در سال های آتی ردیف دار خواهد شد و اعتبارات لازم برای اجرای آن دریافت می شود.