مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان: به هیچ عنوان مجوزی برای شروع پروژه جدید نداریم
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان: به هیچ عنوان مجوزی برای شروع پروژه جدید نداریم

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: بیشترین نیاز در سال گذشته در مدارس در بخش سیستم های رایانه ای بود که امیدواریم امسال در حد توان این مشکل را حل کنیم. 

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر مجید نسیمی در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان گلپایگان در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار کرد:  پروژه های نیمه تمامی در سطح شهرستان داریم که وظیفه ما بوده که بعد از اجرای تعهدات خیرین، برای تکمیل آن اعتبار لازم را تامین کنیم در این راستا دو پروژه در شهرستان وجود دارد و علت تاخیر در اتمام آنها مربوط به تامین اعتبار بود. تا مهر ماه مدرسه طاهرین به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: امسال برای ساخت مدرسه در مسکن مهر گلپایگان تامین اعتبار کردیم اما با اعتبار در نظر گرفته شده نمی توان پروژه را به اتمام رساند لذا باید تعاملی با راه و شهرسازی داشته باشیم بنابراین  جلسه ای در استان خواهیم داشت تا با تعاملی که انجام می شود  بتوانیم یکی از مدارس را به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغی که به ما شده به هیچ عنوان مجوزی برای شروع پروژه جدید نداریم و حتما باید مدرسه توسط خیر یا مجموعه ای شروع به ساخت کند و  اعتبارات حتما باید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هزینه شود علت آن هم این است که بالغ بر ۳۲۰ پروژه نیمه تمام  داریم که حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ولی امسال۱۶۰ میلیارد تومان در این زمینه به ما ابلاغ شده که جوابگوی همه پروژه ها نیست بنابراین تا پروژه های نیمه تمام وجود دارد پروژه جدید شروع نمیکنیم.

نسیمی افزود: طی بازدید های میدانی  در سطح استان در زمینه تجهیزات مشکل داشتیم لذا اولویت ها را اخذ کردیم. بیشترین نیاز در سال گذشته در مدارس در بخش سیستم های رایانه ای بود که امیدواریم امسال در حد توان این مشکل را حل کنیم.