مدیر دبیرستان قاسم زاده گلپایگان: با 29سال سابقه، رتبه ای برابر با فرزندم که 2 سال سابقه دارد اخذ کردم
مدیر دبیرستان قاسم زاده گلپایگان: با 29سال سابقه، رتبه ای برابر با فرزندم که 2 سال سابقه دارد اخذ کردم

پایگاه خبری زنگ خطر / آذر اشراقی مدیر دبیرستان دخترانه قاسم زاده گلپایگان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: در رتبه بندی معلمان که انجام شد من که 29سال سابقه فعالیت داشتم رتبه ای برابر با فرزندم که 2سال سابقه دارد اخذ کردم ، چون نمی دانستیم باید مستندات را جمع آوری کنیم و با این کار حال همه خراب شده است. اگر نگران حال بچه ها و آموزش هستید نگاه ویژه ای به معلمان داشته باشید ، متأسفانه حال مجموعه خیلی خوب نیست.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، آذر اشراقی مدیر دبیرستان دخترانه قاسم زاده گلپایگان در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری مراسم روز معلم یک مراسم معنوی است نه مالی ، خاطر نشان کرد: همکاران ما از لحاظ روحی خسته هستند و این برای  مجموعه کشور و آموزش بد است ، احتمالا این حال بد به دلیل مشکلات مالی در تمام ارگان ها وجود دارد اما چون آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت بچه ها در ارتباط است نقش پررنگ تری دارد. تقاضا میکنم مراسم بزرگداشت روز معلم را با مسایل مالی آمیخته نکنید و مراسم در خور شأن معلمان برگزار شود.

وی اضافه کرد: در رتبه بندی معلمان که انجام شد من که 29 سال سابقه فعالیت داشتم رتبه ای برابر با فرزندم که 2 سال سابقه دارد اخذ کردم ، چون نمیدانستیم باید مستندات را جمع آوری کنیم و با این کار حال همه خراب شده است. اگر نگران حال بچه ها و آموزش هستید نگاه ویژه ای به معلمان داشته باشید ، متأسفانه حال مجموعه خیلی خوب نیست.

همچنین فاطمه حبیبی مدیر هنرستان دخترانه بانو قائدی گلپایگان در این جلسه اظهار کرد: در جلسات قبل در مورد توسعه هنرستان ها صحبت کردیم اما مصوبه ای نداشتیم. هنرستان بانو قائدی فضای لازم برای توسعه را دارد اما نیازمند کمک برای ساخت آن هستیم؛ اگر این توسعه شکل بگیرد مشکل ثبت نام دانش آموزان متقاضی در این هنرستان رفع می شود. اگر توسعه این هنرستان را هم نادیده بگیریم ، ظرفیت احداث یک هنرستان دخترانه دیگر در گلپایگان وجود دارد که نیازمند پیگیری است. برگزاری مراسم روز معلم با برنامه ریزی مناسب تر به صورت شکیل و در خور شأن معلمان برگزار شود.