معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان: رعایت حجاب قانون است
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان: رعایت حجاب قانون است

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: باید در این موضوع اتفاق نظر داشته باشیم که رعایت حجاب در کشور قانون است بنابراین استفاده از برخی الفاظ در گفتمان مثل حجاب اجباری معنایی نخواهد داشت.

محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز – هفتم آذرماه- در نشست تخصصی بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت اخیر را پارادوکس چالش‌های فرهنگی دانست و یادآور شد: این دولت با شعار دفاع از ارزش‌ها روی کار آمده است در صورتی که پدیده بدحجابی یک شبه به وجود نیامده که بتوان یک شبه آن‌را حل کرد.

 

وی جدا از مسئله اعتقادی و دین، حجاب را قانون کشور عنوان کرد و افزود: باید در این موضوع اتفاق نظر داشته باشیم که رعایت حجاب در کشور قانون است بنابراین استفاده از برخی الفاظ در گفتمان مثل حجاب اجباری معنایی نخواهد داشت.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم رعایت قانون در همه کشورهای دنیا اظهار کرد: چنین قانونی را نباید با کلمه اجبار مترادف کرد زیرا هنگامی قانون را مترادف موضوع هرج‌ومرج‌آور قرار گیرد، زمینه برای بی قانونی‌های دیگر فراهم می‌شود و پشت حجاب اجباری نیز نقشه‌های دیگری پشت پنهان است.