نهادهای ذیربط از فعالین اقتصادی حمایت کنند
نهادهای ذیربط از فعالین اقتصادی حمایت کنند

پایگاه خبری زنگ خطر / معاون سیاسی امنیتی فرماندار گلپایگان گفت: امروز یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی به زانو درآوردن ما در حوزه اقتصاد است، اگر میخواهیم از این موضوع پیشگیری و با هجمه دشمن تقابل کنیم یک راه کار بیشتر نداریم و آن هم اینکه در حوزه اقتصادی قوی شویم و در این راه نیاز است که به صورت علمی و با نظر کارشناسی فعالیت کنیم. 

خبرنگار: فرشید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، علیرضا سرلک در همایش عسل و طبیعت که در منطقه چشمه خضر گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان گلپایگان با حدود 100 هزار نفر جمعیت در منطقه غرب استان یکی از شهرستان های با قدمت  است و آثار تاریخی چند هزار ساله صحه بر این موضوع می گذارد همچنین گلپایگان در علم و فقاهت نیز سرآمد است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گلپایگان گفت: امروز یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی به زانو درآوردن ما در حوزه اقتصاد است، اگر میخواهیم از این موضوع پیشگیری و با هجمه دشمن تقابل کنیم یک راه کار بیشتر نداریم و آن هم اینکه در حوزه اقتصادی قوی شویم و در این راه نیاز است که به صورت علمی و با نظر کارشناسی فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: همایش امروز یک دلگرمی برای فعالان این حوزه است البته نهادهای مرتبط از فعالین اقتصادی حمایت کنند تا بستر و زمینه بیشتری در راستای شکوفا شدن در حوزه اقتصادی را فراهم کنیم چرا که شهرستان گلپایگان پتانسیل بالایی دارد.

در ادامه نیز امیر مسعود شهبازی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: امیدواریم این همایش( عسل و طبیعت ) نتایج مثبتی را در معرفی عملکرد بسیار مطلوب زنبورداران شهرستان گلپایگان داشته باشد . در شهرستان 417 زنبوردار  با 29 هزار 417 کلنی فعالیت می کنند که مجموع تولیدات آنها در سال گذشته  231 و نیم تن عسل بوده است.