هرچه داریم از فداکاری های شهدا و رزمندگان است
هرچه داریم از فداکاری های شهدا و رزمندگان است

پایگاه خبری زنگ خطر / فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت:تبیین روش های شهدا برای آن آن نسلی می باشد که آن زمان را ندیده و یا نسلی که فراموش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر سرهنگ سید عباس میرکریمی در آیین تجلیل از خانواده شهدا اظهار کرد: این مراسم به همت بسیج خواهران شهرستان گلپایگان و با کمک مجموعه هایی همچون شهرداری شورا اتاق اصناف و اوقاف و … برگزار شده است.
 
وی خطاب به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران ادامه داد:  قدر خود را بدانید، وظیفه مسئولین و مردم است که به شما احترام بگذارند. بصیرت و آگاهی این است که بدانیم نگاهمان به شخصیت ها نباشد و همواره به شاخص ها چشم بدوزیم همچنین مقام معظم رهبری سفارش کردند که بصیرت خود را بالا ببریم.
 
فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت:  ۴۰ سالگی دفاع مقدس از خرداد ماه آغاز و تا دهه فجر ادامه می یابد در طول این مدت هفته دفاع مقدس و دهه فجر با یکدیگر در آمیخته است.  دفاع مقدس دستاوردهایی را برای ما به ارمغان آورد بنابراین  باید آن را گرامی داشت و از خانواده شهدا تجلیل کرد چرا که هرچه داریم از فداکاری های شهدا و رزمندگان است.
سرهنگ میرکریمی با بیان اینکه دستاوردهایی را در زمینه های مختلف داشتیم تصریح کرد:  وظیفه ما صبر، استقامت، بصیرت و تبیین راه و روش و مسلک شهداست اما هنوز هم نتوانستیم آنچه که مورد نیاز است را تبیین کنیم. تبیین روش های شهدا برای آن آن نسلی می باشد که آن زمان را ندیده و یا نسلی که فراموش کرده است.
  • نویسنده : فردین عبدلی