پنج نقطه حادثه خیز جاده ای در شهرستان
پنج نقطه حادثه خیز جاده ای در شهرستان

رئیس راهداری شهرستان گلپایگان گفت: درصد زیادی از واژگونی های محور موته در منطقه گدار سرخ است در گذشته 500 میلیون تومان برای اصلاح این نقطه در نظر گرفته شد اما تخصیص پیدا نکرد البته هزینه اجرای این طرح بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محمد فیضی   در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد:  در سال گذشته  محور گلپایگان-موته ، روستای سرآور،  و محله های و داغ و فیلاخص را  با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار  آسفالت کردیم. همچنین روشنایی محور موته گلپایگان از محله فیلاخص تا پلیس راه با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی  ۵۰ درصدی در حال اجرا است.
 
وی با بیان اینکه رفع نقطه حادثه خیز اروره با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی انجام شده است ادامه داد: دوربین های ثبت تخلف در محورهای خمین و خوانسار نصب شده است که دو مورد آن به سرورهای ناجا اتصال یافته است و مابقی در شش ماه دوم سال متصل می شوند.
 
رئیس راهداری شهرستان گلپایگان گفت:  در سال جاری اجرای دستک های زیرگذر کمربندی گوگد با اعتباری بالغ بر  ۱۸۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد. همچنین یک و نیم میلیارد تومان برای اصلاح قوس مسیر گلپایگان اختصاص داده شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات شهرستانی  این طرح  تا پایان سال به اتمام برسد.
به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، فیضی اضافه کرد: مطالعات طرح زیرگذر پنج راهی شرکت زراعی  انجام شده  و با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان آماده برگزاری مناقصه است البته این طرح مشارکتی است و ۵۰ درصد آن بر عهده  شرکت زراعی و کارخانه پگاه است اما تاکنون از سوی آنها هیچ اقدامی انجام نشده است.
 
رئیس اداره راهداری گلپایگان با بیان اینکه توسط پلیس ۵ نقطه حادثه خیز برای شهرستان مشخص شده است  خاطرنشان کرد: درصد زیادی از واژگونی های محور موته در منطقه گدار سرخ است در گذشته ۵۰۰ میلیون تومان برای اصلاح این نقطه در نظر گرفته شد اما تخصیص پیدا نکرد  البته هزینه اجرای این طرح بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 
 
وی اضافه کرد: اجرای دوربرگردان های استاندارد در محور گلپایگان- خوانسار دیگر پروژه ای است که در سال جاری در دست اقدام داریم  که یکی از آنها به مرحله آسفالت رسیده است و دو مورد دیگر، به مرور در شش ماه اخیر انجام خواهد شد.
 
محمد فیضی  یادآورشد: رئیس اداره راهداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه محور گلپایگان دهق از محور  روستایی به فرعی اصلی ارتقا پیدا کرده است. روکش آسفالت در شهرستان  در پنج سال اخیر با مشکل مواجه بوده است. کل اعتبار در نظر گرفته برای سال ۹۷، ۵۴۰ میلیون تومان بود که ۱۵۵ میلیون تومان آن محقق  و در سال گذشته این مبلغ  یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بود اما حدود ۸۰۰ میلیون تومان آن محقق شد.هیچ تسهیلاتی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری داده نمی شود