کارآمدی، مبنای انتخاب مدیران در شهرستان مبارکه
کارآمدی، مبنای انتخاب مدیران در شهرستان مبارکه

پایگاه خبری زنگ خطر / نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران شایسته گفت: کارآمدی، تدین و دست پاکی سه معیار انتخاب مدیران در این شهرستان است که با هماهنگی مسوولان استان اصفهان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر پروین صالحی اظهار داشت: هر ساختار اجرایی می‌تواند به افراد متدین، کارآمد و دست پاک اعتماد کند و عزل و نصب‌ها بر اساس این فاکتورها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود که اینگونه افراد در شهرستان مبارکه بکار گرفته شوند ادامه داد: موافقت نسبی بین دولت و افکار حاکم بر این منطقه برای انتخاب مدیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نویدهای خوشی برای بهبود شرایط اقتصادی و کاهش التهاب در بازار با تعیین تکلیف وضعیت وزارتخانه صنعت معدن و تجارت به گوش می رسد.

به گفته وی وزیر قبلی صنعت معدن و تجارت پیش از شروع کار مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم برکنار شد و این وزارتخانه در این فاصله حدود پنج ماه با سرپرست اداره شد.

وی ادامه داد: بعد از فاصله به نسبت طولانی وزیر صنعت معدن و تجارت معرفی شد اما با توجه به وضعیت بازار امکان این وجود داشت که زودتر در این زمینه اقدام شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت کوتاهیست که وضعیت این وزارتخانه مشخص شده اما نویدهای خوشی می‌رسد که انجام چیدمان جدیدی از تشکیلات برای انتصاب افراد موثرتر و حساستر نسبت به وضعیت بازار در این وزارتخانه شروع شده است.

وی اضافه کرد: این حالت که پیش می آید امید ما هم بهتر می‌شود که بتوانیم مشکلات صنایع منطقه را در شرایط پایدارتری پیگیری و مرتفع کنیم.

صالحی گفت: دیدارهایی را در تعطیلات اخیر در سفری به تهران با وزیران صنعت معدن تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار کردیم که نتایج تصمیمات این جلسات به زودی به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کارهای مردم باید بطور کامل پیگیری و رفع شود خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید کارنامه کامل و فنی خود را تا روز آخر تحویل دولت بعدی خواهد داد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی مختص کشور ما نیست و در زمان حاضر جهان با بحران اقتصادی به سر می‌برد.

وی گفت: صحنه‌های بدی در بحران کرونا که جهان را فرا گرفت مشاهده کردیم اما با وجود تحریم‌های فراوان علیه کشور ما این معضلات در کشور ما دیده نشد.