کمبود نیروی انسانی در دادگستری  اطلاله دادرسی را به دنبال دارد 
کمبود نیروی انسانی در دادگستری  اطلاله دادرسی را به دنبال دارد 

پایگاه خبری زنگ خطر / نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:تشکیل شورای حل اختلاف اتفاق خوبی بوده است اما  تا حد ممکن برخی از دعاوی را قبل از تشکیل پرونده  به سمت ریش سفیدان و معتمدان ارسال کنید.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر سید مسعود خاتمی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گلپایگان اظهار کرد: سرکشی های بدون تشریفات توسط رئیس قوه قضایی سابق و فعلی سبب شد امید در دل مردم زنده شود و نتیجه آن را نیز در احیا شدن کارخانه های تولیدی شاهد بودیم مانند کارخانه ای که در خوانسار ۱۰ سال تعطیل بود اما مجدد مشغول به کار شد.

وی با بیان اینکه مردم امنیت و اجرای عدالت را وابسته به قوه قضاییه می دانند ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در دادگستری  اطلاله دادرسی را به دنبال دارد لذا باید قوانینی تصویب شود که نیروی انسانی در قوه قضاییه  تامین و تقویت شود.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل شورای حل اختلاف اتفاق خوبی بوده است اما  تا حد ممکن برخی از دعاوی را قبل از تشکیل پرونده  به سمت ریش سفیدان و معتمدان ارسال کنید.باید قداست و اقتدار روحانیت ،قضات و قوه و قضاییه  حفظ شود. کوچکترین اشکال در قوه قضائیه برای مردم قابل قبول نیست و امیدواریم در شهرستان و کلان کشور به این موضوع دقت شود.