۱۸ سند جدید برای موقوفات کشاورزی و تجاری گلپایگان صادر شد
۱۸ سند جدید برای موقوفات کشاورزی و تجاری گلپایگان صادر شد

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: ۱۸ سند جدید برای موقوفات شهرستان گلپایگان در سال جاری اخذ شدکه ۷ عدد از این موقوفات مربوط به بازار گلپایگان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر مهرداد حاجی نیلی  با اشاره به دریافت ۱۸ سند جدید برای موقوفات شهرستان گلپایگان در سال جاری اظهار کرد: ۷ عدد از این موقوفات مربوط به بازار گلپایگان بوده است.

وی افزود: هفت مغازه شامل موقوفات مسیب همامی، حاج علی آقا، حاج ملاحسین و حاج غلامحسین در بازار گلپایگان به نام اوقاف سند خورد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه کاربری ۱۱ موقوفه دیگر شهرستان که دارای سند بوده نیز کشاورزی بوده است، تصریح کرد: این زمین‌ها از موقوفات حاج غلامحسین در بلوار آیت الله محمدی گلپایگان، کربلا اسدی در بلوار مادر گلپایگان، کربلا خداکرم در روستای دره باغ، شاهزاده گلین در روستای دستجرده، سید صادق گوگدی در شهر گوگد، علی عابسی روستای وارنیان، حاج محمدجواد شادگانی در روستای شادگان و مشهدی محمد در روستای فاویان بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این ۱۸ سند موقوفه شامل ۲۸۹ هزار متر مربع زیربنا و زمین و ۷۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال ارزش ریالی است./مهر