رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: جان انسان ها بزرگترین سرمایه ای که خدا عطا کرده در دست جامعه پزشکی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: جان انسان ها بزرگترین سرمایه ای که خدا عطا کرده در دست جامعه پزشکی است

به منظور گرامیداشت روز و مقام استاد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراسمی را با حضور رییس و معاونین دانشگاه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اساتید  شاخص علوم پزشکی برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، به منظور گرامیداشت روز و مقام استاد، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراسمی را با حضور رییس و معاونین دانشگاه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اساتید  شاخص علوم پزشکی برگزار نمود.

دکتر شاهین شیرانی در جمع اساتید بنام حوزه پزشکی اصفهان ، وظیفه ذاتی دانشگاه علوم پزشکی را علم، پژوهش و ارتقای سلامت آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند برای حوزه سلامت در  ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی از مهمترین اهداف دانشگاه می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جان انسان ها بزرگترین سرمایه ای که خدا عطا کرده در دست جامعه پزشکی است، از این رو حفظ سلامتی و ارتقای آن  وظیفه سنگینی بر دوش ما گذاشته است.

دکتر شیرانی معلمی را عشق توامان با هنر دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری در آموزش حوزه سلامت صورت گرفته است که منجر به کسب رتبه های برتر کشوری درعرصه آموزش شده است.

وی در ادامه سخنان خود به سفر ریاست جمهوری به اصفهان و تکمیل تمام پروژه های نیمه کاره حوزه بهداشت و درمان اشاره نمود.

حجت السلام امینی عضو هیئت علمی گروه معارف و مسئول بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این مراسم گفت: خداوند در قرآن علم و ایمان را در کنار یکدیگر قرار داده و از آن بعنوان عامل ترفیع درجه انسان یاد کرده است.

وی در پایان به ابعاد شخصیتی شهید مطهری اشاره کرد و افزود: پختگی علمی از ویژگی های بارز شهید مطهری است.

در این گردهمایی‌، مسئولین حاضر از 5 گروه از استادان برتر و شاخص دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.