معاون فرماندار گلپایگان: برای اجرای مصوبات جدیت لازم را به خرج دهید
معاون فرماندار گلپایگان: برای اجرای مصوبات جدیت لازم را به خرج دهید

پایگاه خبری زنگ خطر / معاون فرماندار گلپایگان گفت: مطالبات پیمانکار توسط اداره راهداری پرداخت و روشنایی محور موته انجام شود همچنین روشنایی سه راهی روستای زرنجان اجرایی شود ، این مکان اکنون به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، علیرضا فخری زاده در جلسه شورای ترافیک اظهار کرد: اعضا نظم حضور در جلسه را رعایت کنند و راس ساعت مشخص در جلسات حاضر باشند. تمام مواردی که در سال 1401 در شورای ترافیک مصوب شده است مورد بررسی و کارشناسی قرار میگیرد و بعد از اجرایی شدن و یا تعیین تکلیف شدن تمام آنها موارد جدید را تصویب خواهیم کرد چرا که هیچ مصوبه اجرا نشده ای نباید معطل باقی بماند.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته فرعی شورای ترافیک برگزار شود ادامه داد: نمی گوییم تمام تقاضاهای مردمی باید اجرا شود اما باید همه مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد و بهترین تصمیم در جهت رفاه حال شهروندان اخذ شود. نیوجرسی های اضافی در سطح شهر جمع آوری شود همچنین مطالبات پیمانکار توسط اداره راهداری پرداخت و روشنایی محور موته انجام شود.
معاون فرماندار شهرستان گلپایگان جلسات شورای ترافیک را مرتبط با جان انسان ها دانست و گفت: روشنایی سه راهی روستای زرنجان اجرایی شود ، این مکان اکنون به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده است. حضور گردشگران و مسافران در سطح شهرستان تردد ها را افزایش داده و میتواند حوادث جاده ای و مباحث ترافیکی را به دنبال داشته باشد لذا در راستای اجرای مصوبات جدیت لازم را به خرج دهید.