آبرسانی به برخی روستاهای استان اصفهان با تانکر
 آبرسانی به برخی روستاهای استان اصفهان با تانکر

پایگاه خبری زنگ خطر/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:  قول خواهیم داد که ظرف 3 ماه آینده روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد  و 19 روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم . 

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر هاشم امینی امروز ( ۱۷ بهمن ماه ۹۹)  در  آغاز طرح آبرسانی از تفیه خانه و اصلاح شبکه آبی برخی از روستاهای گلپایگان اظهار کرد: در حوزه شهرستان گلپایگان اتفاقات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد. در سال ۹۰ کلنگ زنی تصفیه خانه اب گلپایگان را انجام دادیم و سال ۹۵ این تصفیه خانه از محل سد کوچری به بهره برداری رسید که یک تحول بزرگ در حوزه اب و فاضلاب شهرستان گلپایگان بود.
 
وی ادامه داد: یکپارچه سازی ابفا و ابفار سبب شد جریان خدمت در روستاها شدت بگیرد. با توجه به طرح ۱۰۰-۳۰۰ قرار است ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری را در طول ۱۰۰ روز با هدف توسعه و اصلاح آبرسانی انجام دهیم  که در روستاهای این شهرستان هم در این رستا اتفاقات خوبی انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در تیرماه سال جاری سه روستا در گلپایگان به تصفیه خانه اب شرب  متصل شد و امروز نیز کلنگ آبرسانی از تصفیه خانه به  ۶ روستای دیگر با جمعیت هزار نفری  به زمین زده خواهد شد همچنین حدود ۵ هزار متر نیز اصلاح شبکه در روستاهای فاویان، شادگان، دُم آسمان، مَرغ ، رباط سرخ، درب امامزاده ، رباط ابوالقاسم، دُر ، تیکن  و هنده با هزینه ای حدود یک میلیارد تومان انجام خواهد شد.
 
امینی با بیان اینکه برخی از روستاهای منطقه کویری در استان اصفهان با تانکر آبرسانی می شود افزود:  قول خواهیم داد که ظرف ۳ ماه آینده روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد  و ۱۹ روستای باقی مانده را در شش ماهه نخست سال آینده به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل کنیم .