دشمنان سال گذشته در فضای مجازی و حقیقی جنگ ترکیبی راه انداختند
دشمنان سال گذشته در فضای مجازی و حقیقی جنگ ترکیبی راه انداختند

پایگاه خبری زنگ خطر / فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: عملیات بیت المقدس زمینه ساز پیروزی در عملیات های دیگر بود و غرور کاذب دشمن را نیز شکست، دشمن به تجهیزات به روز ، نیروهای ورزیده و پشتیبانی دولت های مستکبر مینازید اما به شکست رسیدند.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، سرهنگ سید عباس میرکریمی صبح امروز در صبحگاه مشترک که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی ایثار و مقاومت در محل گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: شهدا رفتند که ما در کمال آرامش باشیم. امروز روز مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ در تک تک این کلمات دریایی از معرفت و معنی نهفته است. پیروزی در سایه ایستادگی و گذشتن از جان و مال و مبارزه با نفس سرکش به دست می آید اما در سایه سازش و تسلیم اسارت و بندگی نصیب می شود.

وی ادامه داد: چهل و اندی سال است که مردم ایستادگی کردند؛ دشمنان سال گذشته در فضای مجازی و حقیقی جنگ ترکیبی راه انداختند اما به برکت خون شهدا و مقاومت مردم به آنچه که میخواستند نرسیدند  و شکست خوردند. در ۸ سال دفاع مقدس و در عملیات الی بیت المقدس درس هایی یاد گرفتیم؛  پیروزی و گشایش دست خداست ما وسیله هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: عملیات بیت المقدس زمینه ساز پیروزی در عملیات های دیگر بود و غرور کاذب دشمن را نیز شکست، دشمن به تجهیزات به روز ، نیروهای ورزیده و پشتیبانی دولت های مستکبر مینازید اما به شکست رسیدند.