ساخت مجتمع چند منظوره هلال احمر گلپایگان متوقف نشود
ساخت مجتمع چند منظوره هلال احمر گلپایگان متوقف نشود

پایگاه خبری زنگ خطر / دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایبند و درصدد تحقق مصوبات سفر رئیس جمعیت هلال احمر به این شهرستان هستیم.قرارداد نصب کفپوش جدید برای سالن ورزشی هلال احمر گلپایگان را منعقد کنید، هزینه آن را متقبل می شویم.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، یعقوب سلیمانی در جلسه ایکه پیرامون مشکلات و نیازهای جمعیت هلال احمر گلپایگان در سالن اجتماعات هلال احمر این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک سازمان مردم نهاد است، “از مردم  و برای مردم” است. در حوادث و بحران ها پیش قراول است و حضور فعالی دارد لذا ارائه خدمت برای این مجموعه در اولویت است. در برخی حوادث جان امدادگر در خطر بود اما نجات جان شهروندان را در اولویت قرار میدهد.امیدواریم بتوانیم همچنان در راستای خدمات بی منت تلاش مجدانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پایبند و درصدد تحقق مصوبات سفر رئیس جمعیت هلال احمر به این شهرستان هستیم ادامه داد: قرارداد نصب کفپوش جدید برای سالن ورزشی هلال احمر گلپایگان را منعقد کنید، هزینه آن را متقبل می شویم.نگذارید عملیات عمرانی ساخت مجتمع چند منظوره هلال احمر متوقف شود ، علاوه بر نمای ساختمان با یک پیمانکار هم برای ساخت قسمت های داخلی قرارداد ببندید؛ اجازه نمی دهیم کار متوقف شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در خصوص تامین تجهیزات و خودروهای مورد نظر گفت: برای اخذ تجهیزات خیلی تلاش شده است؛ 2 سال است دارد گفتمان میشود، قرارداد تقریبا ۹۰۰ دستگاه خودرو (که 300 دستگاه  آمبولانس می باشد) قطعی شده است و 70 درصد آن وارد گمرک شده است  همچنین از ۶۰۰ دستگاه خودروی امداد و نجات حدود 270 خودرو وارد کشور شده است؛ متاسفانه در سیستم کند ترخیص کالا و گمرک، فرآیند آن زمان می برد. با توجه به اینکه استان اصفهان در حوادث جاده ای در کشور رتبه اول و در سایر حوادث رتبه دوم را دارد توجه جدی به این استان داریم.

سلیمانی افزود: در غزه جنایت های ناجوانمردانه ای اتفاق افتاده است و خفت و خواری صهیونیست در این حادثه جبران نمی شود. مظلومیت مردم فلسطین و مقاومت آنها در شرایطی است که هیچ دادرسی برای آنها وجود ندارد. چند روز است که بار دارو ، تجهیزات و غذا در فرودگاه مانده همچنین بیش از ۵ هزار تن کالا در بندرعباس آماده بارگیری است اما با ارسال آن به غزه مخالفت می کنند، انسانیت و بشردوستی کجا رفته است؟ حتی در کنوانسیون های بین المللی و… به صراحت ذکر شده است که مراکز درمانی و بیمارستانی باید از آتش دشمن در امان باشند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

وی تصریح کرد:هرچقدر که زمان به جلو می رود ضعف و ناتوانی رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیست محسوس تر میشود. حماس در موضع دفاع است چرا که بیش از 70 سال است اسرائیل به آنها تجاوز کرده است.