معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان: هنرمندان ما برای حفظ حیا از مسائل معیشتی سخن نمی‌گویند
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان: هنرمندان ما برای حفظ حیا از مسائل معیشتی سخن نمی‌گویند

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر استان گفت: هنرمندان ما برای حفظ حیا از مسائل معیشتی سخن نمی‌گویند اما بایستی نسبت به سخن‌های ناگفته هوشیار باشیم. ما مدیون اصحاب فرهنگ و هنر استان هستیم و بایستی برای دغدغه‌های بیان شده راهکار بیاندیشیم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست صمیمانه با اصحاب فرهنگ و هنر استان ضمن اشاره اینکه هنرمندان نعمت‌هایی هستند که خداوند به جامعه عرضه کرده، گفت: نادیده گرفتن این نعمت‌های بزرگ کفران نعمت است که از ما مسئولین در این مورد پرسش خواهد شد.

وی ادامه داد: استان اصفهان انباشته از ظرفیت، امکانات و توانمندی‌ها است که تنها با همت ویژه می‌توان از همه این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: بایستی جلسات با هنرمندان اصفهان به صورت مستمر، منسجم و با برنامه‌ریزی برگزار شود.

جان‌نثاری عنوان کرد: برای بهره‌مندی از این ظرفیت بی نظیر در استان، قرارگاه حفظ و ارتقای هنر تشکیل شود. هنرمندان ما برای حفظ حیا از مسائل معیشتی سخن نمی‌گویند اما بایستی نسبت به سخن‌های ناگفته هوشیار باشیم.

وی افزود: هنرمندان جسم و روح خود را برای خلق آثار هنری به کار می‌گیرند و ما مدیون اصحاب فرهنگ و هنر استان هستیم و بایستی برای دغدغه‌های بیان شده راهکار بیاندیشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: پس از شنیدن سخنان هنرمندان والامقام استان، بار سنگینی را بر دوش خود احساس می کنیم و امیدواریم خداوند متعال به ما همت مضاعفی دهد تا بتوانیم از حضور ارزشمند اصحاب فرهنگ و هنر استان به شایسته‌ترین نحو بهره‌مند شویم.