پد بالگرد گلپایگان راه اندازی شود
پد بالگرد گلپایگان راه اندازی شود

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از 50 مورد پرواز بالگرد برای امداد و نجات در سطح استان داشتیم که منجر به نجات جان 40 شهروند شده است. پد بالگرد شهرستان گلپایگان با همکاری شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث و راه اندازی شود.

خبرنگار: فرشید اعظمی / به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، منصور شیشه فروش  عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان گلپایگان اظهار کرد:همواره جانمایی های مساکن مهر و نهضت ملی باید به گونه ای و در  محلی باشد که خطرات و بحران های احتمالی آن کم باشد  لذا از راه و شهرسازی به عنوان محور مسکن ملی انتظار داریم این سیاست را رعایت کند. اکنون راه و شهرسازی توضیح دهد برنامه شان برای  معضل سیستم فاضلاب مسکن مهر گلپایگان چیست.

وی ادامه داد: شاهد پیش بینی بارندگی ها در فصل پیش رو هستیم ، اگر سپتیک ها پر شود مجدد فاضلاب پس می زند و معضل ایجاد میکند بنابراین طی ده روز آینده آبفا استان اصفهان یک گزارش ویژه از جمله برآورد هزینه ها و… از احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر گلپایگان  به راه و شهرسازی استان ارائه دهد و راه و شهرسازی هم آن را به وزارت خانه ارسال کند. تا زمان اجرای طرح باید بر مشکلات  محیط زیستی این معضل  فائق آمد، پذیرفته نیست که بهداشت یک منطقه مورد تهدید قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در سال جاری بیش از 50 مورد پرواز بالگرد برای امداد و نجات در سطح استان داشتیم که منجر به نجات جان 40 شهروند شده است. پد بالگرد شهرستان گلپایگان با همکاری شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای احداث و راه اندازی شود. همچنین نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به منطقه مسکن مهر محل استقرار یک پایگاه اورژانس شود تا خدمات بهتری در این بخش به منطقه مسکن مهر ارائه شود.